Sunday, 29 May 2011

Saya Bukan Nak Tunjuk Baik .


Saya bukan baik .. saya bukan hot seperti gades - gades di lua sane .. saya tak leh kuar lepak - lepak dengan membe sampai pagi - pagi bute tanpa arah tujuan .. saya tak jejak club .. saya tak smoke .. saya bukan nak cakap saya baik tapi itu lah saya .. saya bukan gades - gades yang hot - hot yang bolee bertukar num dengan lelaki lain .. saya tidak akan bertukar num dengan lelaki yang saya nampak tidak mampu meng imamkan seseorang muslim .. saya bukan nak cakap saya baik tapi saya nak yang terbaik untuk saya .. dapat mengajar saya dan membimbing saya .. 


Saya cuma seorang budak yang hidupnya telah di atur .. saya tidak bebas bergaul seperti gades - gades lain .. pergaulan saya ada had laju yew .. saya kene menjaga nama baik ibubapa saya dan keluarga saya .. saya tak keluar malam jika tiada hal yang penting atau bersama keluarga .. saya tidak bergaul bebas dengan lelaki yang tak dikenali .. Kerana saya adalah anak dara .. dan saya percaya pada satu ayat al-quran : 


Lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik .. AMIN ~

Bukan saya nak tunjuk baik .. tapi fikir lah sedalamnya .. kemana club awak apabila awak tua nanti ? Kemana pergi yew rakan - rakan enjoy awak ketika awak dalam kesusahan ? Dimanakah mereka bila anda perlukan pertolongan ? Terjaminkah semua itu ? rasa indah kah ? fikir - fikir kan lah ..







0 comments:

Post a Comment