Thursday, 15 December 2011

Dia TERCIPTA bukan untuk AKU :(


Takkan lagi aku menunggu,kau hadir didalam mimpi-mimpiku . Puasku mengharapkan dirimu seperti mereka yang punya cinta . Diriku tanpa dirimu,kau tempuhi penuh bahagia . Diriku mahu kau tahu..pedih ini kau tak terasa . Warkahku mengharapkan dirimu seperti yang aku kenali dulu . Setiaku menantikan dirimu,seperti setiaNYA terhadap diriku . Tapi ku melepaskan mu . Melangkah namun tak berdaya.. Terusku . Terus menunggu cinta yang takkan pernah ada . 

Kau hilang bagai di hanyut TSUNAMI . Tibe-tibe kau hadir ibarat SURPRISE yang ibarat RACUN menusuk terus ke dalam hati . Puaskah kau buat aku begini ? Kau hadir ibarat tidak ade rase bersalah di hati .
Kayu kah aku ? Patung kah aku ? Setia aku kau persende kan . Setia aku kau pijak - pijak kan . Mungkin salah aku yang terlalu menyayangi dirimu . Tapi sedikit pun kau tak pernah hargai .

Kenapa ucap cinta kalau hati tak suka
kenapa tabur janji kalau tak boleh tepati
kenapa bagi harapan kalau semuanya palsu
Suka ke tengok orang menangis ?
Gembira ke buat orang menderita ?
Bahagia ke tengok orang berduka ?
Kenapa ucap sayang ?
kenapa tabur janji ?

Sekarang aku boleh terima tanpa kau di sisi . Aku redho dengan apa ujian ALLAH beri kepada aku . Mungkin kau bukan jodoh ku . Kau bukan tercipta untuk ku . Kerana aku telah memilih cinta hanyalah satu . untuk dirimu ! Namun apa yang telah kau beri ? Benar .. lidah memang tak bertulang . Dulu kita berjanji tak akan pernah saling menyakiti . Beribu kata maafmu takkan merubah . Hati terlanjur terluka ! Selalu untuk mencuba dan terus mencari jalan untuk maafkanmu .Walau ku tahu semua hanya sia-sia . Ku sedar cintamu terlahir bukan untukku . Aku redho menerimanya walau hati terluka . 

STILL LOVE YOU CAPITAL 'P' . Sangat stupid perasaan begini ! :'(

0 comments:

Post a Comment