Wednesday, 21 December 2011

Pelik Di Mata Saya :)


Dia AMERZ ABDULLA . Aku tak tau mane sempurnanya aku pada dia <--haha .. cam ayat drama petang-petang kat TB3 kan . Tapi entah . dia cakap dia suka & sayang  aku so aku just mark his word je -.-" . aku try jugak kenal pasti kenapa die minat aku . Aku ni nak cakap comel , cantek  jauh sekali (merendah diri amalan mulia ye anak-anak) Nak cakap baik , tersangatlah betul !(meninggi diri adakalanya digalakkan )  :D haha ..Tapi to be really honest , aku belum sedia dengan semua ini . Tapi aku pelik , banyak - banyak gurl kenapa BELLA ZULKARNAIN ney jugak yang dia nak . Jujur die ad semua tapi aku tak sedia lagi . Kadang - kadang terasa seramm sejuk aku tengok orang tukar relationship macam tukar UNDERWEAR jew . Tapi sebelum papew berlaku aku nak dia TANYA DIRI DIA sendiri . Bolee kew dia tahan dengan aku ney ? Dengan kerenah aku , dengan manja aku , dengan sifat sensitif aku ney ?  Tapi KALAU SAJA , ONLY KALAU OKE , kalau aku terima dia nanti boleh kew die pertahankan aku semasa semua orang menuding jari ke arah aku ? Boleh kew die jadi seorang lelaki yang terima aku seadanya . Bolee kew dia jadi seorang yang penyabar bilee aku merajuk , marah , geram aku ? Cuma aku takut , takut HUBUNGAN SEMENTARA yang menjanjikan sakit yang maha hebat :) . Papew pun aku harap dia bolee sabar sampai hati aku betul - betul sembuh untuk terima cinta yang baru . :') Kalau ada JODOH tak ke mana kan . :)

TQVM yaa still tunggu BELLA :D hargai sangat oke :) tapi MAAF hati BELLA tak TERBUKAK lagi untuk mana - mana lelaki :')bagi masa oke :)






0 comments:

Post a Comment