Thursday, 29 December 2011

Setelah di hanyut TSUNAMI . Dia timbul balek secara mengejut . 

'salam....juz nk say smoge bahagie ngn boy baru...yg still tngu u..k la..doa kt sy slamat g dan balik k...2 jer sy mnx tlg...tc ye u..salam'

Tu jew mampu dia nak cakap . Bagai orang tak ade perasaan . Siapa aku ? Kayu ? Dinding ?
Untill now aku masih tunggu kau , sayang kau , tu jew kau mampu ? 3 bulan aku tunggu kau . Pew salah aku kat kau ? Kau pernah cakap if kau ade orang lain kau akan terus terang . Nampak sangat kan ? Sumpah kau buat aku macam sampah .  Bole lagi cakap semoge aku bahagia dengan BOY len . Apakah ? Kenapa kau buat aku cam ney ? Yess ! Aku benci kau . Kau caye ? Bodoh kalau kau caye . Aku masih sayang kau . Sikit pun aku tak pernah benci kau PAAN . Aku terpaksa cakap aku benci kau . Tapi sikit pun tak . Aku sayang kau . Sayang sangat . Kau taw macam mane perasaan aku bile nampak picture kau kat INBOX ? Hanya TUHAN jew tahu . Bahagia . Senang hati . Tapi tu yang kau bagi . Bodoh kan aku ? Super BODOH betul ! Mengharap kan lagi benda yang tak pasti . Da banyak kali aku cakap aku redho tapi secara tak sengaja kau muncul balek tapi kali ney aku betul - betul redho lepaskan kau . 
Aku nak orang yang aku sayang bahagia .
SUMPAH STUPID perasaan cam ney .




Tuhan .. kuatkan lah aku ya ALLAH.
aku dah tak berupaya .
aku lemah ya ALLAH  .
ampuni aku .. :'(

0 comments:

Post a Comment