Sunday, 27 May 2012

Penyakitt :D



Saya ada disorder . Saya rasa saya ada banyak penyakit pelik yang kadangkala saya rasa menyampah pulak nak bawak penyakit ney . Haha :D



* Selsema disorder :

Saya memang mengada ngada . Tak bolee jumpee habuk , tempat yang terlampau sejuk sudaa pasti saya akan terbersin bersin . Hee .. ngade ngade kan ? haha .. Sumpah rimass sangat . Bayangkan baruu menyapuu sikitt da terbersin . Adui adui ngade ngade betul minah ney . Tu ma parents tak bagii buat bende yang berhabuk . Sebab bilaa saya selsemee serte merte saya akan demam terus . Aw3 sumpah ngade ngade kau wahai BELLA :D heee .. tu laa sayaa .




* Sedih disorder :

Lagii 1 sangat sangat tak sukee dengan peragai ney . Saya tak taw laa kenapa saya ney suka menanggis . Adui adui .. benda yang tak patut nangis pun saya nangis . Kalau teringat sesuatu yang buatt saya sedih pasti tibe tibe akn menangis . Yang paling kelaka bilee tengok drama sedih yang tak berapa nk sedih saya sudaa menangis . Benda kecik jew kot nak menangis . Lembik kan ? haha .. Semua yang tak patut nangis pasti saya nangis . Sumpah kelaka . Tapi tu laa sifatt saya yang tak dapat dielakkan . Maaf jika ada yang rase rimas . hehe .. Tapi semua orang yang terdekat dengan saya da paham saya . 




0 comments:

Post a Comment